Thread: ergernis
View Single Post
Old 16-03-2009, 09:19
Dasher's Avatar
Dasher Dasher is offline
Volksforum Aandeelhouder

Up

Gisteravond op weg terug van het ziekenhuis (mijn vriendin ligt er) iemand achter mij op en 3 a 4 mtr achter me op een 80 km/h weg.........waar ik 85 rij. En met van die achterlijke debiele mistlampjes aan..........heel stoer

Dus ik even seinen met mijn mistachterlicht je weet nooit of iemand het per ongeluk aangezet heeft

Maar nee hoor toeteren, knipperen met zijn grootlicht en toen we het dorp inreden heel stoer uit het raam hangen en roepen en met zijn vuist(je) zwaaien.

Aangezien de afgelopen week knap K*T was toch maar even op de rem en hij bijna boven op me

Even uitgestapt en jawel...........sjonnie en anita in de golf III........met stickers en vleugel........... Aangezien ik niet klein ben en van 0 tot 100 in 1 seconde ging was sjonnie in 1 keer een stuk stiller.

Heb hem even heel erg duidelijk uitgelegd dat ik het op prijs stel als iemand een beetje afstand houdt, zijn licht normaal laat branden en dat schreeuwen en zwaaien met een vuist(je) mij erg op het randje van een meltdown laat balanceren en dat hij mij niet erg zou mogen als ik boos ben (Hulk )

In de Anita ernaast herkende ik de dochter van een maat van me. 15 jaar en aardig naar drank stinkend. Aangezien ze mij ook herkende is ze uitgestapt bij sjonnie............schoorvoetend naar mijn auto gelopen.......rustig gaan zitten.......gordel om............en hoofd naar beneden..........omdat ze wist dat ze naar huis zou worden gebracht door moi.

Sjonnie op het hart gedrukt dat als ik me erger aan mensen ik soms wat ..........minder tactisch kan handelen.

Dochter van maat afgezet bij zijn huis en huiswaarts gereden.