Dames en heren,
hier een verzoek van een Belgische vrijgezel (uit Antwerpen) die binnenkort geen vrijgezel meer zal zijn omdat hij gaat trouwen op
25 april 2009.
Indien je geinteresseerd bent, mail dan met Nicolas (ik weet er verder niks van) via
nic.debacker@gmail.com
Vergoeding: €75,- per cabrio
Hieronder kunnen jullie zijn verzoek lezen:
Mijn eerste auto was een golf 1 cabrio en had heel graag gehad dat er
een 8-tal cabrios werden ingezet als ceremoniewagens.
Heb al een aantal bronnen aangesproken zonder succes, nu hoop ik via
deze weg wel mijn geliefde auto op men trouw te kunnen hebben.
Graag hoor ik van u.
De officiele rit is van Kapellen (net ten noorden van Antwerpen) om mij en de familie te komen ophalen, tot Schoten om de bruid op te halen, dan terug naar Kapellen centrum waar de kerkelijke plechtigheid plaatsvindt en dan terug naar mij thuis wat op 3 km van de kerk is.
Wij zouden van kapellen naar schoten om 9 uur willen vertrekken, bij de bruid thuis is er natuurlijk ontbijt en drank voorzien, daar vertrekken we terug om half 11 aangezien de mis begint om 11 uur in kapellen. Na de mis, tegen een uur of 12 gaan we naar mij thuis. Daar is er ook drank en broodje voorzien.
Dus de auto's zijn de officiele ceremoniewagens. Misschien handig om dan op tijd af te spreken bij mij thuis, ik voorzie bloemstukken en witte linten.
In totaal zouden wij 9 auto's nodig hebben, liefst cabrios aangezien ik er zelf eentje heb gehad
Ik hoop dat het echt gaat lukken (zou echt te gek zijn).
Groetjes
Nicolas De Backer