View Single Post
  #35  
Old 10-03-2009, 16:14
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,802
Default

Quote:
Originally Posted by Berserker
Deze 76'er gti heeft indd die originele oliekoeler met extern huis voor de thermostaat, ook een andere waterpomp, en t schijnt ook dat de spinnekop? van de 76er kuren had, als deze warm werd, sloeg de motor af en daarom werd dit vaak vervangen door een nieuwer type. Deze golf heeft ze allebei erbij..


Je bedoelt die rode waar deze thread dus aanvankelijk over ging? Dat is eigenlijk al een '77er...van december '76, chassisnummer beginnend met 177 enz.

Dacht dat die toch al de nieuwere oliekoeler hadden, tenminste daar heb ik altijd over gelezen cq zo heb ik het altijd gehoord.

Van 'n andere waterpomp weet ik niet, van de brandstofverdeler/spinnekop weet ik vanuit die reportage in Motor Klassik dat de vorige eigenaar die idd heeft verwisseld voor een nieuwer type, dat gaat allemaal, zelfs met een exemplaar van 'n 1800 DX.

Quote:
Originally Posted by VR6golf2
De 76'er van een kennis van me destijds had zelfs van die vanghaken aan de motorkap omdat dat chassis waarschijnlijk voor de VS bestemd was , maar toch in Europa werd gebruikt....


Dat had die auto uit de VW-Scene ook

Quote:
Originally Posted by VR6golf2
Ook was er een aparte diagnosestekker geplaatst .....de stekker die inderdaad genoemd....


Dat hadden ze ook nog bij het 77er modeljaar, zie foto een bladzijde terug.
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote