Thread: ergernis
View Single Post
Old 10-03-2009, 16:03
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by richard-polo
en je lult of liegt! ik heb je nog nooit ontmoet, dus ook niet m,n heup(waar dat weer op slaat mag joost weten!)

ik heb niks tegen jouw! ik moet je gewoon niet! dus wat nou sarcasme? ik reageer gewoon op jouw onzin

wat heb ik volgens jouw te verbergen? sorry hoor ma dit is dus wat ik bedoel met die moddereter!!

(waarom reageer je dan op topics in het corrado forum? rijdt je corrado?

Ow ja als ik wil rellen merk jij dat als 1ste, dus nee ook geen rellen. jij wilt graag dingen horen die je denkt..

Whow gast serieus jij hebt issues, misschien omdat je zo klein bent ofzo, dat je daarom zo fel in de verdediging springt. Dat bedoelde Lange Richard met dat hij jou tegen het lijf/jij tegen zijn heup gelopen had, omdat je niet veel groter bent..

En maak eens niet zoveel typfouten, ik snap dat van toets naar toets springen niet zo makkelijk is, maar dan nog..

Maar in godsnaam doe eens niet zo vijandig en ben niet zo snel op je teentjes getrapt, ik snap natuurlijk omdat je zo klein bent dat mensen je over het hoofd zien en al sneller op je teentjes gaan staan, maar ga dan gewoon een rondje om met je kruiwagen, of ga vissen bij de buren in de vijver ofzo..

Ik snap dat Lange Richard vaak betweterig doet, zie mijn onderschrift maar reageer en dan op met een grap ipv zo geirriteerd te zijn..

Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote