View Single Post
  #34  
Old 10-03-2009, 15:03
VR6golf2 VR6golf2 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 52
Default

De 76'er van een kennis van me destijds had zelfs van die vanghaken aan de motorkap omdat dat chassis waarschijnlijk voor de VS bestemd was , maar toch in Europa werd gebruikt.
Ook was er een aparte diagnosestekker geplaatst .....de stekker die inderdaad genoemd....

Quote:
Originally Posted by golf15015
echte gti van 76/77 herken je uiterlijk aan voor en achterfront zonder trekoog,zwarte stalen bumpers met stempel vw langs onderzijde, de bodemplaat is anders van vorm dan bv 1983, benzinedop met schroefdraad, speciale bredere oliekoeler met extern huis met thermostaat, chassisnr begint met 176... of 177....., geen verstevegingen in het midden van de onderzijde van de planche, remleiding en benzineleiding lopen binnen op de planche, andere scharnieren aan de deuren, open handschoenenkastje wonder deksel,de schakelaar van de achterruitwisser is ingewerkt in daschbord juist onder asbak, klokje en olietempmeter in konsole, bovenkant van de voorste zetels ook met similie bekleed, tot 77 enkel leverbaar in marsrood of zilvermetalic, 4 versnellingen, moternummer tot ongeveer 15000
op de rechterveerpoot bevindt zich een rechthoekige stekker, de steun van de benzinefilter is vastgelast op het chassis en niet bevestigd aan de injectie zoals bij de latere gti's
dit is het zowat
mvg
Reply With Quote