Thread: ergernis
View Single Post
Old 10-03-2009, 13:03
1982kameiX1's Avatar
1982kameiX1 1982kameiX1 is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by richard-polo
je hebt volkomen gelijk!! sorry daarvoor is niet mijn bedoeling om beterweterig over te komen!

ma dan als volgt.
er word geroepen dat er afgunst is, ik ben net zo klein als van velsen! en al; dat kinderachtige gedoe!
wie is er dan kinderachtig?

ik ken de andere naamgenoot niet ma mij en vele andere valt gewoon op dat hij ma roept zonder na te denken en dat word wel getollereerd!!
dus ik heb ook geen vete alleen ik mag hem indd niet vanwege z,n uitspattingen op dit forum!! en soms andere fora,s ma daar komt meneer al niet veel meer door die ongein!!

aan kamei! ik ben ten 1ste geen vogel laat dat voorop staan!! jij toch ook niet of wel!
ik ben heeel anders dan hier over me gedacht word ma ik probeer gewoon mee te doen met de meute...

als meneer dan een prive bericht stuurd staat er niks nuttigs in, wat moet ik daar dan mee?

dit forum staat vol info wat mij aantrekt en daarom kom ik dus hier, dat ik dan af en toe die rare uitspattingen doe ligt mede door die andere naamgenoot..
zal proberen me voortaan wat beter in te houden!!!

met sfeer-verhogende-vogel, (wat trouwens uit de NL film "Simon" komt, echt een aanrader!) bedoelde ik dat gekissibis( ) niet meehelpt aan de sfeer hier.
Maar mij zal je niet horen oordelen over 1 van jullie 2, want ik ken de geschiedenis niet.
Reply With Quote