Quote:
Originally Posted by Cor24
maar miquel, we nemen jouw commentaar wel degelijk serieus.
Ondertussen zijn wij ook bezig om de organisatie van het evenement nog wat verder te versterken dus ook voor de toekomst nog plannen zat!
|
Weet donders best wat er nodig is voor het opzetten van een meeting.
Loop inmiddels enige jaren mee en met diverse clubs het 1 en ander georganiseerd.
Wat ik met mijn woorden wou toelichten is het potentieel van hetgene.
Vliegveld leent zich natuurlijk ideaal voor dit soort activiteiten
Sommige aspecten kan je natuurlijk met een organisatie als dhra bespreken,diehebben veel ervaring en voorzieningen qua een sprint.
Leek mij dat een organisatie als mivw toch zeker de connecties en de mogenlijkheden moet hebben om zoiets te realiseren.
Wat betreft het volk wat je aantrekt..
Denk dat je met een al genoemd weekend meer rappalie aantrekt dan met een sprint.
De sprint wagens zijn in de meeste gevallen erg mooie wagens waar de nodige duizenden euro´s in zitten.
Qua entree,tja.
Ga dit jaar weer naar het event van de kever club op de rdw baan te lelystad.
Betaal je 40 euro voor een dag.
En daar komen genoeg mensen op af.
Nogmaals,weet donders best dat dat het organiseren van een sprint erbij veel dingen met zich meebrengt.
Maar als er toch een club het voor elkaar kon krijgen,leek het mij mivw wel.
Ze gaan natuurlijk niet voor niks naar een vliegveld toe als ze geen toekomstplannen hebben.
De leslezerij die er vervolgens op volgt vind ik persoonlijk weer typisch volksforums..
Vond Cor zijn andwoord meer dan voldoende en beandwoord de vraag die velen niet wilden/durfden stellen