03-03-2009, 14:28
|
|
REALLY Bored
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Cor24
@ tjaap: dank je
@ miquel: het klopt wat tjaap zegt.
Valkenburg is een prachtige lokatie maar een vergunning krijgen voor alleen al een statisch ( dus alleen parkeren en genieten van elkaar bolide etc ) evenement als M.I.V.W is al heel erg lastig voor elkaar te krijgen. Daar gaat heel veel werk in zitten. Daarnaast: laten we er eerst maar eens voor zorgen dat 2009 een succes gaat worden op die lokatie. ( organisatorisch vereist dat namelijk een veelvoud van de werkzaamheden van vorige edities, dat vergeten veel mensen als zij naar een meeting gaan ).
Ik ben het met je eens dat het ver rijden is en ik vind het zo bizar gaafdat mensen dat elke keer doen, respect! Dit jaar is M.I.V.W gewoon nog steeds zoals het altijd is geweest.
Na de editie van 2009 gaan wij kijken wat de komende jaren gaan brengen.
|
Vergunningen moet mogenlijk zijn lijkt me,tot voor kort hebben de orions van onze marine vanaf valkenburg gevlogen,en die maken ook een tering herrie.
Maar net wat cor zegt,je moet natuurlijk wat open laten voor de toekomst.
Dat verre rijden maakt me eerlijk gezegd niks uit,maar als het een weekend event was met sprint slalom etc dan kreeg ik veel meer mensen van de club mee.
Je relaliseerd je wel dat deze locatie de mogenlijkheden heeft om het legendarische Baarlo op te volgen.
Een grote internationale meeting met sprints etc..
Connecties in Engeland hebben jullie zat.
Nederland ligt lekker centraal dus kunnen de engelsen het tegen de Hollanders en de Duitsers opnemen op de strip
|