Zo even mijn topic onder het stof vandaan halen.
Ik heb weer wat kleine maar fijne updates ondertussen en vandaag heb ik de auto weer eens gewassen en een berg foto's gemaakt.
Om te beginnen zit de veerpootbrug er nu op. Het koelvloeistofreservoir is iets opgeschoven door een zelfgemaakte ophanging, want die zat in de weg.
Verder heb ik een nieuw setje xenon 8000K erin gezet. Degene die er voorheen in zat was een H3 setje met H4 koplampen. Dit werkte echter niet lekker waardoor ze alleen met grootlicht werkte. Nu werkt het dus gewoon weer zoals het hoort.
Verder heb ik een Green openluchtfilter gemonteerd op een aluminium aanzuigbuis. Deze zit gemonteerd op het originele filterbak, maar uiteraard is daar het filter uitgehaald. Dit staat naar mijn idee mooier dan zo'n paddestoel direct op je inlaat.
Ook had ik een Raid HP 32 cm stuurtje gekocht via MP. Hiervoor had ik in Essen al gouden boutjes gehaald en heb ik nog een Porsche claxondop weten te vinden. Dit zit er nu dus ook in.
Vorige maand heb ik in de Flevopolder nog een bumper in mijn kleur opgehaald. Deze was pas gespoten en nog helemaal netjes. Dat in tegenstelling met de bumper die er voorheen op zat. Die zat vol krasjes en steenslag.
De oude voorbumper ga ik nu cleanen dmv kunstoflassen. Hier gebruik ik een oude achterbumper van de polo voor.
Verder heb ik nog een zwarte motorkapbra gekocht van Pantherbra. Vandaag voor het eerst gemonteerd en hij past werkelijk perfect
Hij wappert ook niet tijdens het rijden op de snelweg ofzo
De foto's:
Zondag uiteraard aanwezig op de midwintermeeting in Deurningen.
Daar kan ik meteen me RSL velgen ophalen bij Cultwheels. Ik zal dan thuis zelf de gaatjes uitboren en schroefdraad tappen, om de nieuwe vergulde boutjes erin te draaien.
Kris.