![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
23-02-2009, 10:18
|
![Thomas's Avatar](image.php?s=f71d8b95184f957554aa3e6759103e7c&u=6838&dateline=1244395444) |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Wolgast
Even een vraagje zo tussendoor over de remmen. Is het nou echt een heel groot verschil qua remkracht met achter ook schijven? Want vind de standaard remmen van een VW (welke dan ook) echt onder de maat. Ikzelf heb ook een III TD en geen abs (dus de 239mm schijven massief en achter trommels) En vind de remmen echt ver beneden peil.
Maken misschien geventileerde schijven aan de vooras een merkbaar verschil als ik die zou monteren?
|
Eerst en vooral bedankt voor de reply's er valt toch meer aan te passen dan ik eerst dacht...mss nog niet direct voor mijn studenten budget op het moment.
Ik heb een golf 3 1900 TD met eveneens vooraan schijven en achteraan trommels. Daarbij komt nog eens dat mijn schijven (veel) kleiner zijn dan die op een golf 3 cabrio, ik kan namelijk goed vergelijken daar mijn moeder met zo'n golf 3 cabrio rijdt. Mijn mening is echter totaal omgekeerd, als ik mijn remmen dichtgooi dan ga ik zééér strak in de gordel hangen.
Ik vind dat hij zeer goed remt, zeker voor een wagen van 1995.
Kheb al met andere auto's gereden van deze leeftijd en dat was heeel wat minder, geloof me...
|