Thread: Nieuwe daily
View Single Post
Old 22-02-2009, 17:57
PVPMK1 PVPMK1 is offline
VW Addict

Ik heb gelijk een schroefset KW V1 laten monteren, heb hier door 2 weken op de VI moeten wachten. Toen de VI bij Pon arriveerde had de tussen dealer een mail naar mij gedaan dat hij in Nederland was. Ben toen gelijk aan het zoeken geslagen, maar er bleek 2 maten te zijn voor de poten 49 mm en 54 mm en konden mij pas vertellen wat ik nodig moest hebben, als de VI bij hun zou staan.

Ik heb wel een proefrit gereden in een VI met originele ophanging bij de dealer, en ik moet zeggen het valt alles mee met het schroefset, met de 19'' van de zomer word het wel een ander verhaal. Ik denk dat je met een duurdere variant nog meer comfort zal hebben. Deze variant 1 heb ik puur gekocht om later een air-ride set van te laten maken, en wilde toch in het begin gelijk al laag dus komt goed uit.

Van Passat naar VI-er ga je toch wel ruimte inleveren, maar ik vind hem wel super rijden hoor. Je zie toch echt wel dat ze hun best er op hebben gedaan, en niet zo maar een gefacelifte V. Golf mag zijn model behouden, voor extreme dingen moeten ze Seat maar gebruiken.

Gr,
Patrick.
Reply With Quote