View Single Post
  #12  
Old 18-02-2009, 17:30
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,802
Default

Nope, alleen de huidige eigenaar, de uitvoering, chassisnummer, wat voor motor + bak (origineel), de kleur (origineel), benaming van de bekleding (origineel), en de opties zoals b.v. schuifdak, de dag dat de auto geproduceerd is, en de dag van aflevering bij het distributiecentrum.

Verwacht er niet teveel van, op de mijne staan nogal wat fouten, zo heb ik b.v. een CL i.p.v. een LS, de kleur is idd marsrood, maar niet het oude L31B ( zoals op de oorkonde vermeld), maar het latere LA3A, en nog wat fouten...

De mijne heeft maar 17,50 pleuro´s gekost, ik kreeg 50% korting omdat ik een bezoeker was van het Golf 1 treffen te WOB, maar dan nog mag je een exemplaar verwachten met de juiste gegevens vind ik.

Heb al in september, nadat ik de mijne had binnengekregen via mail gevraagd voor `n nieuwe met daarop s.v.p. de juiste gegevens, kreeg ik mail terug dat hun alles nog eens zouden gaan "überprüfen" (= uitzoeken, wat nou "überprüfen", de mijne is een CL, geen LS , maar OK) maar sindsdien, eind september niks meer gehoord.

Ze beseffen bij VW schijnbaar niet dat klantvriendelijkheid niet alleen begint bij het verkopen van `n nieuwe auto.

Edit.: btw@topicstarter: voor het vragen van niet ontcijferde codes kun je evt. ook nog even contact opnemen via history@volkswagen.de

=mailadres van de afdeling van VW wat zich met historische auto´s van het merk bezighoudt. Mailen in het duits of in het engels, die dienst is GRATIS!
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote