Thread: Haas' Golf II
View Single Post
Old 14-02-2009, 15:25
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to vwleusden

Quote:
Originally Posted by Haas
Renault 1916V ph I idd!

Zoals Hans al zei, Renault fan met inmiddels een VW tick.
Ik heb een 1916v chamade voor de lol erbij gekocht in okt 2007. Verdiende onderhuids wat aandacht, dat is inmiddels verholpen. Het toert heerlijk, dus ik denk dat ze wel even blijft.
Mijn grote liefde (ofwel haat/liefde ) is mijn Clio. Een erg uit de hand gelopen project: gekocht met kapotte remmen achter en nu ligtie compleet uit elkaar. Carrosserie helemaal hard gemaakt/laten maken, wat subtiele mods uitgevoerd en gespoten in Ibis weiss van Audi. Ben nu rustig aan het opbouwen geslagen. Gaat vooruit, maar nooit snel genoeg :P Er komt een 1.4 turbo van een 5 GT Turbo in. Waarom? Geen idee, vraag het me niet.. het moet gewoon de carrosserie is gewoon een smalle variant btw, geen brede zoals de 16v en williams. Zoals gezegd, subtiele mods, sloten uit de deuren, bumper voor, achter, motorkap en achterklep gecleaned en de zijstrips uit de deuren en cas gehaald. Motor is al een jaar klaar, geheel gereviseerd.
en het golfje........ een leuke daily met veel plezier

wat foto's:

mijn 19

Voordat ik mijn 1e GTI kocht zocht ik eigenlijk zo'n 19 16V, ik wou er zelf een phase2 neus opzetten. Echter kwam ik een leuke Golf GTI tegen en nu 9 jaar later rijd ik nog steeds in een Golf 2 GTI maar nog steeds geen 19 16V. Mijn gedachten dwalen nu langzaam af om de GTI te verkopen en een BMW 540 of M5 terug te kopen
Reply With Quote