Thread: Haas' Golf II
View Single Post
Old 14-02-2009, 11:09
Haas Haas is offline
Forum regular

kuch... even stof afblazen.
Op de parafan aan de rechterkant zit een rotte plek, die binnenkort aangepakt gaat worden. Een collega van me gaat er een nieuw stuk inlassen en meteen het linkergat van de ruitenwisser dichtmaken. Eigenlijk allemaal een beetje gevolg van een enorme scheur in mijn voorruit, na de winterse periode. Die wordt dus ook vervangen door een nieuwe exemplaar.
Nu de vraag: nog tips? Wordt uiteraard netjes afgewerkt en opnieuw in kleur gespoten.

Daarbij komen er meteen een set dikke bumpers op, ben eigenlijk al weer een beetje uitgekeken op die dunne reepjes van nu..

Laatste vraag van andere aard: ik heb een enkele wisser voorop liggen, maar bij het weer van de laatste tijd sproei ik me een ongeluk, omdat die wisser maar half zijn werk doet. Ding is nog niet zo gek oud, maar het lijkt erop dat het blad niet hard genoeg opde ruit drukt. Nu was ik van plan gewoon een andere wisserarm te pakken en er een flexwiper aan te knopen en het plastic kapje van de oude wisser daarop te maken om het toch een mooi afgedicht geheel te maken. Iemand ideeen?
Reply With Quote