12-02-2009, 10:30
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,610
|
|
Quote:
Originally Posted by Oudelut
Zelfde overwegingen inderdaad... Waarom heb je voor -75 gekozen? Had je een voorbeeld? Ik weet dat je het binnenkort gaat doen, maar mijn handen jeuken, dus ik heb moeite met het opbrengen van geduld...
|
Haha ik ken het gevoel. ik heb voor -75 gevonden omdat dat simpelweg het laagste was wat ik kon vinden . Ik wil m zo laag mogelijk hebben, vandaar ook de andere toplagers en veerschotels er nog eens bij.
Quote:
Aan de voorzijde gebruik ik 32B-spullen, aangezien ik een laat model heb (na de facelift) en deze al voorzien is van de 32B-veerpoten... Achterzijde houd ik ook 32B-schokkers, bij de 32/33 zijn schokkers en veren tenslotte ook gescheiden. Ik ben zelfs aan het twijfelen of ik in eerste instantie überhaupt de schokkers al ga vervangen achter...
|
Zou het niet zo zijn dat de veren vrijvallen bij opkrikken als je met de originele schokdempers blijft werken? Dat is dan namelijk afkeur....
Quote:
Ik heb nog geen toplagers besteld. Kan dus (vanwege de 32B-veerpoten) sowieso voor 32B gaan, ben nog aan het twijfelen of ik overstap op typ89 idd. Waar heb jij deze gehaald, en voor hoeveel?
|
Ik heb ze via ebay.de, www.autoteile.cc. Merk is Meyle, 20 euro de 2. Niet echt veel, verzendkosten zijn alleen vrij hoog, dus meteen nog veel meer spul mee laten komen
Quote:
Interesse-vraagje van mij jouw kant op: welke velg-/bandenmaat ga je rijden?
|
Ik wil in de zomer met 195/40-17 gaan rijden, ET22 (ET42 + 20mm adapter), 6J breed. 's Winters waarschijnlijk met 165/80-13 (=origineel) winterbanden.
|