View Single Post
Old 12-02-2009, 10:30
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Arne

Quote:
Originally Posted by Oudelut
Zelfde overwegingen inderdaad... Waarom heb je voor -75 gekozen? Had je een voorbeeld? Ik weet dat je het binnenkort gaat doen, maar mijn handen jeuken, dus ik heb moeite met het opbrengen van geduld...

Haha ik ken het gevoel. ik heb voor -75 gevonden omdat dat simpelweg het laagste was wat ik kon vinden . Ik wil m zo laag mogelijk hebben, vandaar ook de andere toplagers en veerschotels er nog eens bij.

Quote:
Aan de voorzijde gebruik ik 32B-spullen, aangezien ik een laat model heb (na de facelift) en deze al voorzien is van de 32B-veerpoten... Achterzijde houd ik ook 32B-schokkers, bij de 32/33 zijn schokkers en veren tenslotte ook gescheiden. Ik ben zelfs aan het twijfelen of ik in eerste instantie überhaupt de schokkers al ga vervangen achter...

Zou het niet zo zijn dat de veren vrijvallen bij opkrikken als je met de originele schokdempers blijft werken? Dat is dan namelijk afkeur....

Quote:
Ik heb nog geen toplagers besteld. Kan dus (vanwege de 32B-veerpoten) sowieso voor 32B gaan, ben nog aan het twijfelen of ik overstap op typ89 idd. Waar heb jij deze gehaald, en voor hoeveel?

Ik heb ze via ebay.de, www.autoteile.cc. Merk is Meyle, 20 euro de 2. Niet echt veel, verzendkosten zijn alleen vrij hoog, dus meteen nog veel meer spul mee laten komen

Quote:
Interesse-vraagje van mij jouw kant op: welke velg-/bandenmaat ga je rijden?

Ik wil in de zomer met 195/40-17 gaan rijden, ET22 (ET42 + 20mm adapter), 6J breed. 's Winters waarschijnlijk met 165/80-13 (=origineel) winterbanden.
Reply With Quote