View Single Post
Old 12-02-2009, 10:18
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by Arne
Ik weet dat het niet dezelfde auto is, maar het lijkt er veel op: mijn 32b gaat binnenkort aan de voorzijde -75mm omlaag met KAW veren, ik heb er dan nog JOM veerschotels bij die -10 tot -15mm verlaging zouden opleveren. Aan de achterzijde monteer ik een schroefset, deze zou iets van -55/-60 mm moeten geven. Ik wil m achter namelijk niet TE laag hebben, ivm het meenemen van lading of passagiers.

Ongeveer dezelfde waardes als jij in je hoofd hebt dus, ik verwacht het binnen 6 weken gemonteerd te hebben, dus dan heb je een idee.

Zelfde overwegingen inderdaad... Waarom heb je voor -75 gekozen? Had je een voorbeeld? Ik weet dat je het binnenkort gaat doen, maar mijn handen jeuken, dus ik heb moeite met het opbrengen van geduld...

Quote:
De 32b van Gijs was aan de voorzijde -60mm verlaagd. Daar kun je dus al een beetje aan zien hoe dat smoelt

Nee, al naar gekeken, maar alle fotootjes van zijn Passat zijn niet meer gelinkt. Ga na het plaatsen van dit bod Gijs maar eens PM'en voor wat foto's...

Quote:
Even uit interesse, wat ga je aan de voorzijde gebruiken? Audi 80 typ81 spul?
En wat voor schokdempers gebruik je achter, ook die van een Ascona/Manta?

Aan de voorzijde gebruik ik 32B-spullen, aangezien ik een laat model heb (na de facelift) en deze al voorzien is van de 32B-veerpoten... Achterzijde houd ik ook 32B-schokkers, bij de 32/33 zijn schokkers en veren tenslotte ook gescheiden. Ik ben zelfs aan het twijfelen of ik in eerste instantie überhaupt de schokkers al ga vervangen achter...

Quote:
En weet je ook dat de toplagers niet meer verkrijgbaar zijn voor type 32/33. Ik heb ooit ergens gelezen wat je ervoor in de plaats kunt gebruiken, ik dacht 32b, maar die zijn weer hoger. Hou daar ook nog even rekening mee. Bij mij komen er versterkte Audi typ 89 toplagers op.

Ik heb nog geen toplagers besteld. Kan dus (vanwege de 32B-veerpoten) sowieso voor 32B gaan, ben nog aan het twijfelen of ik overstap op typ89 idd. Waar heb jij deze gehaald, en voor hoeveel?

Interesse-vraagje van mij jouw kant op: welke velg-/bandenmaat ga je rijden?
Reply With Quote