View Single Post
Old 10-02-2009, 18:30
neef_m neef_m is offline
VW Addict

zo das alweer een tijdje geleden! super druk gehad, maar we zijn alweer een stuk opgeschoten!

de auto hebben we grotendeels gestript en staat ondertussen alweer een weekje bij de spuiter, hoop ´m over een week of 4 terug te hebben ( spuiter doet het in z'n vrije tijd, heb er geen haast mee )

maar we hebben niet stil gezeten! de g60 voorremmen en de naven zijn gestraald en ga ik van de week in de primer zetten. de achterremklauwen was geen redden meer aan dus maar een paar nieuwe girlings besteld

en een aantal delen netjes zwart aan het spuiten zoals de slotplaat, bumper balken, ventilator frame, wind lijstje van het schuifdak, subframe e.d eerst alles in de etsende ( of hoe je het schrijft ) primer gezet en volgende week gaat de chasis lak erover heen, gaat nooit meer roesten dus

de wielen gaan we deze week schuren, heb ondertussen wel al de bandjes binnen een paar continentals sport contact 2

verder is de nieuwe gril+lampen bijna klaar, en bonrath wisser ook.

wat moeten we nog even regelen:

4 nieuwe wiellagers
revisie setjes voor de voorremklauwen
remblokken+schijven rondom
stalen remleidingen
sticker voor rond de achterruit
talloze klemmetjes e.d voor oa de g60 lijsten
schroefset
interieur even naar de poetser brengen die gaat 'm weer netjes schoonmaken
nieuwe audio

genoeg getypt effe paar foto's

mijn pa, mijn grootste hulp

de wielen voor de laatste keer in de afbijt, nu schuren!

schiet dus wel weer aardig op, maar ben nog op zoek naar iets "speciaals" wil namelijk in mijn groot lichten in de gril een paar kleine hella stickertjes hebben

zoals die dus, van die kleine blauwe stickers, iemand een idee?

snel weer een update!
Reply With Quote