View Single Post
Old 09-02-2009, 17:49
Fire&Ice Koekie's Avatar
Fire&Ice Koekie Fire&Ice Koekie is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to Fire&Ice Koekie

hey rene,

de spoilerlip haal ik er inderdaad nog af, vond het een goed idee, maar zat niet goed na te denken toen ik typte.

scotch brite is puur voor hechting, eind deze maand verhuisd hij naar een kabine en daar ontvet ik alles, spuit ik de kunstof primer er op. dan de filler, op de kunstof delen lekker dik zodat het "structuurtje" waar je het over had niet weer zult zien.
je schuurt namelijk grondlak/filler altijd af met P500 bij lichte kleuren grondlak gebruik je controle poeder zodat je kunt zien waar je gebleven bent en waar nog hoogteverschillen zitten (bv bobbeltjes kuiltjes etc). dan word het oppervlak helemaal glad. en bij die structuur op kunstof doe je hetzelfde alleen dan voorzichtig zodat je er niet door gaat en je zult een glad resultaat hebben. doen we vaker op het werk namelijk .

dankje voor de tip van de stikkers, ik ga er zeker acht op geven zodat het goed gebeurd.

en ik heb de spatbord rand niet omgerold omdat ik niet meer voor de 9 j's wil gaan dus lijkt het me ook niet echt noodzakelijk.

hoop dat ik het zo goed beantwoord heb =]
Reply With Quote