View Single Post
Old 09-02-2009, 15:31
CEE-IKS CEE-IKS is offline
Forum Newbee

Quote:
Even aangevuld. Een 1.3'tje is oerdegelijk, en heerlijk zuinig (mits technisch in orde). Als daily naast een slurpende CX is het een prima auto!

Nou dat klinkt in ieder geval als een fijne opvolger voor een toch wel wat koekblikachtige AX.
Dan nemen we het parkeerplekprobleem maar voor lief, de AX past namelijk overal in waar ik met de CX voorbij moet rijden. Een Golf zit er qua formaat net tussenin.

Lange afstanden zal ik toch voornamelijk met de CX blijven doen, overigens is dat ook geen slurper, ik heb gister nog 1 op 10 gereden en dat dan op LPG..... Maar ik begrijp dus dat een carbu 1.3 dus ook lekker zuinig is! Het is overigens geen CL, gewoon een Golf 1.3 40 Kw K6

Dat het de Golf in orde is, daar ben ik niet bang voor, auto is echt alsof tie net nieuw uit de doos komt. Ik vind de aandachtspuntenlijst dan ook bijzonder kort. Welkom in de wereld van degelijke duitse auto's zullen we maar zeggen. Bij Citroëns zijn de lijstjes meestal wel wat langer ;-)

Van de Golf heb ik nog geen foto's, van de CX wel ik zal snel eens wat posten! Natuurlijk ook van de Golf wanneer ik die in m'n bezit heb (nog een maandje of 2 waarschijnlijk)
Reply With Quote