UPDATE 7 2 2009:
deukje...
Gister zag ik iets, wat ik niet had willen zien...
Tijdens z'n verblijf op 'onze' parkeerplaats, heeft de Fire and Ice namelijk een extra deukje opgelopen
Er is iets (fiets?) tegenaan gevallen denk ik, want de plek is té hoog voor een andere autodeur...
de plek is ca. 20 cm achter de linker deur, precies op de 'vouw' onder het zijraam, SHIT!
Ik heb een mededeling bij onze brievenbussen gehangen, maar verwacht geen reactie...
Extra werk erbij, dus!
demonteren
Gisteren ben ik nog wel eventjes bezig geweest; veel onderdelen die weer mooi
zijdemat-zwart moeten, heb ik er vanaf gehaald:
ruitewisser-armen, stootstrips aan de zijkant, spoilertje van de achterklep.
De wielkastverbreders en dorpelbeschermers doe ik wel met afplakken òp de auto; dat vind ik makkelijker
En de bumpers liggen er toch al van af, maar moeten ook nog paars gespoten worden.
stickers
Er zat ook nog een Zwitserland-vignet en een 'code-sticker' van een alarm op de ramen; deze heb ik verwijderd en er zitten nu oud type 'volksforum-stickers' op de zijramen
ook andere deuren
Nu zit er aan de deuren wat schade, die wel te repareren valt (vooral rechts), maarrrr....
Ik heb op MP (wáár anders?) twee nette Fire and Ice deuren (dus in kleur!) geregeld, zonder deuken en zonder roest, werd mij beloofd. Dat
scheelt juist weer werk!
De huidige eigenaar is nl. met een project bezig, waar hij deuren met Audi-klinken voor heeft; komt dÃ*t ff mooi uit?!
Spiegels en stootstrips zitten er nog wel op, maar geen panelen, ramen en raam-mechanismes. Ik hoop wel de raamrubbers...
Als er trouwens nog iemand een goede achterklep zoekt in de kleur LC4V ?? Die heeft-ie nl. ook nog liggen! In dat geval: Call me!
Blablabla
Ik verbaas me toch wel, dat IK alles nog vrij simpel heb gevonden, maar ben me er ook van bewust, dat het steeds schaarser gaat worden.
Daarom zal ik deze auto, als-ie klaar is, waarschijnlijk nòg meer koesteren dan de Vento GT... (en daar ben ik al erg zuinig op...)
Feitelijk heb ik nog niet veel meer gedaan, dan geld uitgeven om alles compleet te maken, (wat nu dus wèl gelukt is!) maar zelfs dáár heb ik al zoveel lol aan; het geeft gewoon een erg voldaan gevoel, om de dingen uiteindelijk tòch te vinden!
Misschien komt het door het slechte/ koude weer?; eigenlijk wil ik er aan 'klussen', maar dat gaat niet...
Dus tik ik uit verveling maar weer eens
'fire' en
'ice' in, als zoekopdracht op de PC...
...en ja; dÃ*n kom je nog wel eens wat tegen...
![Wink](http://volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif)