![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
06-02-2009, 17:56
|
![vwmk2driver's Avatar](image.php?s=b3f8cc37e8043bb7acbaa662b2267cbf&u=1745&dateline=1256841167) |
No personal life
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
|
|
Quote:
Originally Posted by ruud's fridolin
Ik weet alleen dat bij hogere turbo, druk de compressie verhouding omlaag moet.
Met de krukas uit het midden zetten bedoel ik
Dat als je een onderblok laat lijnboren, de krukas gelijk iets uit het midden kunt zetten.
Dit is natuurlijk beperkt, aan de overmaat lagers die je kunt kopen.
Het komt er eigelijk op neer dat je drijfstang net iets schuiner staat, en de zuiger makkelijker zijn kracht kwijt kan.
|
als je de drijfstang schuiner zet krijg je toch alleen maar meer lijbaan krachten op de cilinderwand?? en als je hem dan ook nog uitboord heb je met 350 pk alleen maar meer kans dat de boel scheurd,dus dat lijkt me niet verstandig.
maar idd zoals je zelf zegt met meer druk moet de compressie omlaag, dat is logisch maar niemand weet precies hoeveel,daar heb ik dus even de formule voor nodig.
|