02-02-2009, 19:43
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Jan 2009
Posts: 361
|
|
Quote:
Originally Posted by Area51
Even een kritische noot/opbouwende kritiek van mijn kant,
Mooi dat alles zo netjes in de lak wordt gezet, maar kontroleer je ook of die bewuste delen wel in orde zijn ??
Neem bv de vooras .. hoe is de staat van de naaldlagers waar de draagarmen op draaien, de fuseestukken .. is de astap nog netjes, geen (ingelopen) wiellagerschade ?? Passen de fuseekogels nog goed ?? Geen afgebroken/uitgeboorde boutresten tegengekomen ??
Alles is natuurlijk 40+ jaar oud en in het verleden vast al eens gerepareerd cq opgeknapt
Ik vind het mooi dat alles goed geconserveert wordt voor de toekomst, maar als de onderdelen technisch 'op' zijn is dit zonde van je tijd.
Niet persoonlijk opvatten, ik zie dit bij meer restauraties gebeuren .. alles fris in de verf, maar technisch is alles ver heen
|
ja dat snap ik maar de as is nog in hele goede staat alles is ook gekontroleert. maar niks tegen gekomen en in hele goede staat want de auto heeft zelf ook maar 54.000 km gelopen en alle lagers hebben wel gekontroleert en is allemaal nog als nieuw niks ingelopen of versleten,
zo aan de staat van de gehele auto te zien en de rest van alles is deze nog niet opgeknapt
maar meer tips zijn natuurlijk altijd welkom
@Eelcob, thnx zal nog wel wat boeiender worden na al dat plaat werk pffff,
Gr jeroen
__________________
SL4M CR3W on Facebook
Jordy MK4 on ccw and air
Maikel vw bug 71 on air
Jeroen vw bug 67 callook, and jetta 91 on C2
|