Quote:
Originally Posted by GolfIIVR6
Ik heb geen commentaar ik zeg gewoon mijn mening
En natte dromen van iemand z'n auto zal ik nooit krijgen
En tuurlijk is een super auto maar JIJ weet ook wat mooi is en hebt smaak(dat weet ik ) maar waarom bouw jij zelf niet zo 1 dan?
Ik weet zelf ook wel wat mooi is en dat je alles kan bekleden en kan maken van Carbon enz maar ik heb het budget niet en zo is het met de meesten.
De hobby van auto's is ook begonnen voor de jonge die geen dikke auto kon betalen en zelf 1 maakte.
Is tegenwoordig niet meer zo tegenwoordig is het zo we rijden Daily een dikke bak en laten zomers ff zien op meets wat wij kunnen maken op de meets(op de trailer)
|
Niet het hele verhaal was een reply op jouw reactie
Ik bouw niet zo een auto omdat ik het niet wil,
Mischien ga ik ooit nog wel een keer zo ver maar ik wil op dit moment graag elk jaar blijven rijden en zo een auto bouw je helaas niet in 1 winter.. qua werk niet en financieel ook niet
Er zijn idd een hoop mensen die veel kunnen samen met de bank, en dat moet iedereen voor zichzelf weten maar zou het zelf niet doen en al helemaal niet voor een meetingauto.
Ik heb een mooie cabrio en daar zit ondertussen ook een hele hoop geld in en vandaar dat ik ook zeker weet dat 18.000 euro wel een hele hoop geld is maar daar bouw je deze auto nog lang niet voor!
Vind het gewoon jammer dat zulke auto's keer op keer worden afgekraakt.
terwijl er iemand jaren mee bezig geweest is. Alleen omdat ie met zijn levenswerk op de trailer gaat voor de eerste 1 a 2 jaar
Ik begrijp zulke jongens best en zou zelf denk ik het zelfde doen als ik zo ver was gegaan.
Als ie aan was komen rijden in Leiden en in Dinxperlo dan was het wel een dikke auto geweest.