02-02-2009, 19:01
|
|
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by classicline
Niet iedereen zou zo'n auto bouwen als ze het budget hadden,
Ik vind alleen jammer dat mensen zeggen dat het niks is en geen respect ervoor hebben! terwijl ze zelf waarschijnlijk s'nachts een natte droom hebben van zoiets, meestal zijn de mensen met het grootste commentaar de gene die zelf niet eens durven dromen zoiets te hebben.
Dat maakt ook niet uit maar ga dan niet iemand zoals Martin lopen afkraken dat het niet mooi is en geen respect verdient!
Dat doet hij ook niet als ie naast iemands auto staat..
want hij weet wel hoeveel werk dat iemand ergens mee gehad heeft..
ga er niet direkt van uit dat auto's van de bank zijn als je zelf geen geld hebt om zoiets te bouwen, ze rijden er genoeg rond maar er rijden er ook genoeg rond zoals deze waar iemand gewoon jaren lang voor s'morgensvroeg tot s'avonds laat voor gewerkt hebben.
|
Ik heb geen commentaar ik zeg gewoon mijn mening
En natte dromen van iemand z'n auto zal ik nooit krijgen
En tuurlijk is een super auto maar JIJ weet ook wat mooi is en hebt smaak(dat weet ik ) maar waarom bouw jij zelf niet zo 1 dan?
Ik weet zelf ook wel wat mooi is en dat je alles kan bekleden en kan maken van Carbon enz maar ik heb het budget niet en zo is het met de meesten.
De hobby van auto's is ook begonnen voor de jonge die geen dikke auto kon betalen en zelf 1 maakte.
Is tegenwoordig niet meer zo tegenwoordig is het zo we rijden Daily een dikke bak en laten zomers ff zien op meets wat wij kunnen maken op de meets(op de trailer)