02-02-2009, 17:11
|
|
Draaideur donateur
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
|
|
Even een kritische noot/opbouwende kritiek van mijn kant,
Mooi dat alles zo netjes in de lak wordt gezet, maar kontroleer je ook of die bewuste delen wel in orde zijn ??
Neem bv de vooras .. hoe is de staat van de naaldlagers waar de draagarmen op draaien, de fuseestukken .. is de astap nog netjes, geen (ingelopen) wiellagerschade ?? Passen de fuseekogels nog goed ?? Geen afgebroken/uitgeboorde boutresten tegengekomen ??
Alles is natuurlijk 40+ jaar oud en in het verleden vast al eens gerepareerd cq opgeknapt
Ik vind het mooi dat alles goed geconserveert wordt voor de toekomst, maar als de onderdelen technisch 'op' zijn is dit zonde van je tijd.
Niet persoonlijk opvatten, ik zie dit bij meer restauraties gebeuren .. alles fris in de verf, maar technisch is alles ver heen
__________________
Alain
Quote:
Originally Posted by Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
|
|