View Single Post
Old 01-02-2009, 20:45
Golf_MK1 Golf_MK1 is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Kaj_A
Al nieuws van de garage Maarten?

Hey! Bedankt voor het vragen!

Ze hebben vorige week donderdag een volledige controle uitgevoerd...daarbij hebben ze aardig wat dingen geconstateerd waar wat aan gedaan moet worden..ik heb een nieuwe afspraak moeten maken voor 11 februari om dat uit te laten voeren omdat ze donderdag geen capaciteit daarvoor hadden. Totaal gaat het me ruim 900 euro kosten , waarvan de grote beurt (300euro) en nieuwe remmen/remschijven voor (290 euro) de grootste kostenposten zijn. Verder komen er nog nieuwe ruitewissers op, nieuwe dashbord lampjes, apk, remolieservice, "vastzetten" accu, afstellen achterwiellagers en achterremmen controleren etc etc..

Helaas hebben ze ook een matige koppeling geconstateerd. Ik kan er nog wel gewoon mee rijden...want slipt nog wel...maar als verslechterd gaat me dat nog een extra 600 euro kosten...dus daar moet ik eerst nog even voor sparen

Opmerkelijk was dat ze niets hebben geconstateerd bij het schakelen...wat ik zelf dus nogal stroef vond gaan..

Ook vreemd was dat ze niet konden achterhalen waar nou die inwendige tik / geratel van de motor vandaan kwam...ze dachten de kleppen..maar ze wisten niet zeker waar het aan lag. Daar gaan ze dus dieper op in op de 11e...

Verder kon het nieuwe dak vrijdag niet geplaatst worden door cabrioservice Johan omdat het te koud was moet minimaal 10 graden zijn om het dak buiten te kunnen monteren Dus daar wacht ik maar mee tot de lente..

Ik laat snel weer wat meer weten..

Grtz,
Maarten
Reply With Quote