View Single Post
Old 31-01-2009, 15:07
Dubweiser's Avatar
Dubweiser Dubweiser is offline
VW Addict

Send a message via MSN to Dubweiser

Nogmaals bedankt voor jullie reacties allemaal

Quote:
Originally Posted by Bongo!

Even een vraag zijn dit 16" BBS RS? of welk maat hebben ze precies?

m.v.g.

Arnauld

de maten zijn nu incl. adapters voor: 9x16 et30 en achter: 9x16 et 15

Quote:
Originally Posted by Erik
Heb binnenkort de roller weer Willem, dus als je nog rechtsachter iets verder af wilt maken moet je het maar laten weten.

Hey Erik, sorry voor de late reactie, maar ik ben tegenwoordig niet zo heel actief meer op het forum. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor mijn rondreis in Azië

Maar ik moet zowiezo mijn versnellingsbak nog een keer fixen want die loopt niet meer zo heel soepel en als ik dat gedaan heb dan wil ik zeker nog wel een keer op bezoek komen om de andere kant wat verder uit te rollen.

Ik houd je wel op de hoogte als ik mijn versnellingsbak gemaakt heb, maar dat kan nog wel even duren omdat ik daar op het moment niet zoveel tijd voor heb en omdat mijn rondreis momenteel voorgaat want dat gaat me ook een aardige cent kosten

Quote:
Originally Posted by eddyvwone
hey willem

ik heb een vraagje wat heb je allemaal met het onderblok gedaan.
ik ben met revisie van mijn 16v bezig en wil mijn onderblok laten honen nu is mijn vraag heb jij dat ook gedaan.
zoja wat zijn daar de kosten van en waar heb je dat laten doen.

greets eddy

Phoe daar vraag je me wat eddy, ik heb de rekeningen nog ergens liggen hier maar durf je eerlijk gezegd niet te vertellen wat het toen individueel allemaal gekost heeft, het enige wat ik nog weet is dat de complete revisie, dus het onderblok en de cilinderkop mij toen €1100,- gekost heeft incl materiaal en uurloon.

En het blok is toen inderdaad opgeboord tot de 1e overmaat.
Verder is er eigenlijk alles aan vervangen behalve de krukas en de drijfstangen.
Ik heb dat laten doen door een kennis van mij die voornamelijk motoren voor in de racerij reviseerd, voornamelijk porsche motoren.
Reply With Quote