View Single Post
Old 27-01-2009, 15:20
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Smile ...en verder...: de grote sportstuur-wisseltruuk!

UPDATE 27-1-2009:

Ik was ook al wat aan het rondkijken voor een stuurtje voor in de Fire and Ice, maar echt een leuke zag ik niet.
Vond ik uiteindelijk een exemplaar hier in de buurt (Haarlem), die maar een 'geeltje' moest kosten.
(het mooie was bovendien, dat de eigenaar van het stuurtje en de eigenaresse van het Jetta-front nog geen km van elkaar vandaan woonden; dÃ*t kon dus zelfs in één ritje! )

Welliswaar is het sportstuurtje zonder stuuradapter, maar die heb ik nog wel liggen
Dit model is echter wat groter, dan de bedoeling was, nl. zo'n Ø35cm. Bovendien is-ie wat chiquer: leer met donkergrijs alcantara en hij is aan de onderkant afgeplat.

Weet je wat?! Ik stop gewoon de ('nieuwe') Simoni X2 Racing in de Vento GT en de Momo in de Fire and Ice!
Uiteraard is de Momo-claxon wel gebleven, want...

Nu dus in de Vento GT: zwart leer, anthraciet alcantara en aluminium, en dat voor maar € 25,-!

...voor het lederen Momo Ø32cm-stuurtje heb ik een unieke Fire and Ice-claxon
Zó ziet dat er in zijn geheel dan uit:

zie hier de toekomstige verbinding tussen mij en de Golf GTI... type: Momo course 'fire and ice'

Oh ja, ik heb ook vandaag een paar 'tuning raamslingers' binnen gekregen

een beetje 'tjoening' mag, tòch?

Voor de rest, wat 'tuning' betreft, wil ik alleen nog van die alu deurpinnen; de originele lijken wel paddestoelen!

later meer...
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote