Quote:
Originally Posted by shooter
Broodfan83........kan me voorstellen dat je me vraag dom vindt, zou ik ook zeggen als ik geen fatsoenlijk antwoord wist, de vraag is waarschijnlijk van een te hoog nivo, als dit boven je pet gaat kun je beter niet reageren of ander z'n topic volzetten met onzin.
Domme vragen zijn er niet we zijn alleen onwetend, dit forum is er ook o.a voor om samen antwoorden te zoeken.
|
Liever Proppenshooter...
Kom je morgen met de vraag of je achterklep verplicht is?
Gaat me er om dat je een vraag lijkt te stellen puur om een vraag te stellen, en niet motiveert waarom je dit in godsnaam wat uitmaakt...
Vijf minuten zoeken op Google leverder me dit:
"De personenauto mag geen scherpe delen aan de buitenzijde hebben."
En om nou te zeggen dat die vraag van een dusdanig hoog niveau was dat ik hem om wat voor reden dan ook niet zou begrijpen gaat me toch een beetje erg ver.
Quote:
Originally Posted by shooter
Mijn excusses voor mijn vorige reactie wordt soms alleen een beetje moedeloos van al dat zinloos geouwehoer als er iemand een topis opend die een ander mischien niet helemaal begrijpt of snapt hoe je in hemelsnaam zoiets kunt vragen ach ja zo hebben we allemaal wel een tik denk ik
|
Ik word daar ook zo nu en dan een beetje moedeloos van.
En als we het over dat " hoge niveau" hebben, moet je je spelling-checker maar even upgraden, wat je houdt het niveau duidelijk niet helemaal bij.
Quote:
Originally Posted by Marcski
maar een motor steekt niet uit...
|
Klopt...
Maar zodra je de kap van de motor af haalt maak je van de binnenkant, het motorruim, dus de buitenkant, en dat is NIET / NICHT / NJET, NOT, DINGDONGDEJ toegestaan.:
"De personenauto mag geen scherpe delen aan de buitenzijde hebben."
Quote:
Originally Posted by Emiel
+1 voor Arnaud & Shooter
-1 voor rene e.a.
Als iemand hier een vraag steld moet daar op een fatsoenlijke manier mee omgegaan worden ook al kennen de meeste lezers hier het antwoord op de vraag al lang. Het moet niet een gelegenheid worden om iemand belachelijk te maken, we zijn niet allemaal experts op het gebied van regelgeving of techniek o.i.d.
|
Mee eens, maaaaaaaarrrrr....
1. Het moet wel een normale vraag zijn.
2. Er moet een reden voor de vraag zijn, en het zou ook fijn zijn als diegenen die de vraag moeten beantwoorden deze reden weten.
3. Google bestaat! Je kunt daar zoeken tot je een ons weegt, en dan nog een paar gram verder, en je zult GEEN actieve feedback krijgen. Hij kiest er echter voor om zijn vraag op een forum te smijten. Prima, maar verwacht dan ook aub commentaar terug. En het kan zijn, jawel, dat dat commentaar je niet altijd bevalt.