Thread: dta e48
View Single Post
  #6  
Old 20-01-2009, 12:17
jonasn jonasn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2008
Posts: 29
Default

Quote:
Originally Posted by oergolf
-Handleiding

-Kijk welk versienummer je hebt

-In het menu Throttle colums moet je MAP aanvinken ipv gaskleppositie

-Begin met een veilige ontstekingsmap

-Zorg voor een breedbandlambda sensor met controler. Eventueel kan je de uitgang van de controler zo programeren dat het lambdasignaal in het DTA menu klopt. (ingang dta gaat maar van 0-1 volt)


bedankt voor de info!
kzal nog eens vragen welk versienummer die is.
Als ik de dta heb zal ik zeker meer moeten vragen over de ontstekings-en injectietijdstippen.

Hoe gaat het juist in z'n werk met de injectiesturing (alle 4 tegelijk of per 2?)
Voor de ontsteking heb ik een dis of edis systeem liggen van een ford van '93, maar moet nog kijken of dit zou kunnen gestuurd worden met de dta.

Ik begrijp niet goed waarom je nog een lambdacontroller nodig hebt als je al met een stand alone ecu zit, of kan deze niet weg met het signaal van de sonde?
Ik heb enkele sondes liggen, ene van een vr6 (deze is een wideband geloof ik)
Reply With Quote