18-01-2009, 23:30
|
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 267
|
|
Quote:
Originally Posted by wob8v
injectoren controleer je door ze eruit te halen en alle 4 in een maatbeker te hangen, brandstofpomp aan(contact aan) en ff je luchtweger optillen. als ze alle 4 evenveel geven zit het zeer waarschijnlijk goed, maar hoeeel ze percies moeten geven weet ik ook niet. maar ik zit net te denken, als de bougies zwart zijn, krijgen ze waarschijnlijk teveel, dit vinden je klepzittingen niet zo fijn.... hoe is het met je halgever? is de vonk wel fel genoeg? heb je alle massapunten wel goed vastzitten?
|
alle massa punten heb ik gecontroleerd en bij twijfel gerepareerd mn halgever
weet ik niet zeker maar ik heb nog een reserve ontsteking dus die ga ik ook
nog maar eens proberen.
Quote:
Originally Posted by Fast Eef
kijk eerst na waarom die 2 cilinders niet meelopen,
onsteking of brandstof probleem?
|
ik ben er achter hoor mn spinnekop laat aan de 2e en 3e cilinder geen
brandstof door. wel vreemd dat ik toch 2 zwarte bougies heb. dus
ik ga maar eens op zoek want ik moet nog ergens een andere spinnekop
hebben liggen.
gr jeroen
|