18-01-2009, 18:13
|
|
Quote:
Originally Posted by Type 17
Is OK, dan zal ik die hele reportage (6 a4'tjes) in de loop van de week ook even naar jou sturen, maar dan niet naar je gmail, maar via PB, reden: complicaties met mijn PC, zit spyware in dat kreng , krijg het er niet uit vanwege illegale XP, ga me binnenkort een andere aanschaffen, want mijn PC is toch al oud.
Valt me net in, ik moet ook nog effe uit die oude A.M.&S. van september 1975 over dat korte stukje (1 a4tje als ik me niet vergis) over die GTI prototypes inscannen en naar je toesturen. Dat vroeg je me op de voorlaatste Golf 1 Stammtisch (begin december was dat), heb daar tot nu toe niet meer aan gedacht, maar dan zal ik dat dan ook maar meteen doen.
Edit.: *oogje's uitwrijven doet* wat zien ik, je bent "Volksforum aandeelhouder"? Congrats, enne je moet maar durven, aandelen kopen in deze financieƫl moeilijke tijden
|
ff offtopic:
Haha dankje! Was al weer helemaal vergeten dat ik daar toen al iets over gevraagd had op de stammtisch. Ik wist trouwens niet dat via de PB ook artikels konden worden verstuurd!
En wat je PC betreft: koop een Apple! Volgens een collega van me is dat een ware openbaring in vergelijking met microsoft
Jaaaa aandeelhouder zijn in deze tijden vraagt om een kritische blik he, daarom heb ik voor volksforum gekozen
|