Thread: Golf 1GTD vraag
View Single Post
Old 17-01-2009, 21:06
Danzel Danzel is offline
VW Enthousiast

Hoi allemaal,

Vandaag uit mijn werk de startmotor er onder geschroeft alles vast en hup, sluiten om, alle lampjes branden gewacht dat het gloeilampje uit ging en "doorstarten" pats! weer een tik uit de startmotor als of hij door brand ofzo.

Nu heb ik het stekkertje op de startmotor los gehaald en de auto aangetrokken en hij liep gewoon. Stekkertje weer terug geprikt op de startmotor terwijl het blok nog liep.... nix aan de hand gewoon alles OK.
Auto uitgezet en weer proberen te starten en pats! weer een tik uit de startmotor.

Ik heb alle zekeringen doorgemeten alles OK. Als ik stekkertje aan de start motor los laat hangen en mijn contact aan zet dan gaan mijn controle lampjes van de accu + olie op het dashbord niet branden maar mijn gloeilampje wel, deze blijft branden totdat ik zeg maar door start dan pas gaat mijn "gloeilampje" uit maar niks geen sjoege van de startmotor. Gek is wel dat mijn controlle lampjes van de accu en olie daarna wel aan gaan?

Met de dikke draad van mijn accu plus het stekkertje van de startmotor aangesloten dan heb ik helemaal geen lampjes branden op het dashbord. Wel hoor ik mijn start relais klikken...voor de rest niks?@#$!!

Ik snap het nu echt niet meer?

1 van jullie nog een tip?

gr Danzel
Reply With Quote