View Single Post
Old 14-01-2009, 08:53
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Wink

Quote:
Originally Posted by Gijs
...Overigens snapten ook veel mensen niet wat ik nou zo cool vond aan een Passat 32b... maargoed, smaken blijven gelukkig verschillen

Aha! Je wist het antwoord dus eigenlijk toch wel... En? Kon jij het uitleggen aan iemand anders, dat 'coole' van je 32b?
Ik wilde het cliché eigenlijk niet gebruiken; 'smaken verschillen' nu eenmaal en dat zal altijd wel zo blijven... gelukkig!

Die ene Golf, daar kloppen de verhoudingen niet helemaal, zal idd wel zijn gelast; zònde!...
Omdat dit een foto is, die ikzelf van de Duitse site heb 'gepikt' weet ik er ook verder het fijne niet van.

@Madison: dat interieur in je ex-madison is inderdaad ook erg mooi en netjes! Weet iemand anders de oorsprong?
Het is dus wel uit een Mk2, toch?
Back on-topic: Als je echt een 'meetinkje' wil organiseren, zou ik gewoon nu al een datum prikken; hoe eerder hoe meer mensen er rekening mee kunnen houden; en des te groter de opkomst!
Voor later is het mss ook wel eens leuk om, zoals Gijs zegt, als Nederlandse delegatie naar dat Duitse 'treffen' te gaan; met z'n allen in een lange paarse colonne...
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote