Quote:
Originally Posted by MennoVR6
Hoi,
Ik vond nog een leuk plaatje van een Scirocco met bijna hetzelfde kenteken als die van jou
Het kenteken bestaat volgens de RDW niet meer
Het kenteken van jou leverde ook geen gegevens op
Gr. Menno
Ps. Hoe ver ben je met je project??
|
Menno, jij bent mijn held, super bedankt voor dit plaatje! die gaat bij het dagboek van mn rocco!
Je vraag over het kenteken: Als je RDW beldt en je geeft het kenteken op zullen ze jou ook vertellen dat hij al 14 jaar "slaapt"
Misschien nog mensen hier die naar de snippeling meeting zijn geweest???
Hij is meegegaan op de trailer en ik heb samen met mn maatje een prijs in de wacht gesleept met onze twee kranige roestbakken
Mn trouwe daily passat had met zn "lugubere thema" ook nog een 3e prijs hihi
Het project staat al weer even stil, ik heb een nieuwe baan en ik ben de badkamer aan het verbouwen, ook nog een g40 gekocht voor het vrouwtje.....alles kost tijd en geld helaas..
Maar de planning is dat hij in maart naar "de schuur" gaat, dan komen er andere nieuwe remmen op. de voorremklauwen zijn dusdanig klein dat ik er remmen van een golfje 1 GTI op ga zetten. achterremen worden compleet vernieuwd en er gaat een nieuwe distributie op.
En dan......een afspraak bij de RDW om het kenteken terug te krijgen
ik heb de auto van voor tot achter onderzocht, en ja hij heeft roest, maar hij is niet rot, hij zou in principe zo door de apk moeten rollen dus fingers crossed!