12-01-2009, 19:46
|
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Ik ben vanmiddag meteen naar haar werk gereden nadat ze overstuur gebeld had dat ze weer waren geweest en geprobeerd hadden om haar aan te rijden. Ze was met een vriendin naar buiten gelopen om te controleren of alles nog aan de Golf zat, want ze waren dus weer geweest...
Ik heb de camerabeelden gezien en op cd gebrand, maar damn... die debielen rijden echt als euh... debielen. Gaan zeker met 70 km/u over de parking en rijden nog eens aso 2 rondjes ook. Vervolgens proberen ze te intimideren door stil te gaan staan en arrogant te kijken om vervolgens weer met gierende banden weg te scheuren.
Maar het was een andere auto dan de vorige keer... wat blijkt nou volgens de kentekengegevens... die hebben ze pas sinds afgelopen vrijdag. Hoe toevallig. Waarschijnlijk nog geprobeerd om de Golf compleet te maken voor de verkoop ofzo.
Na anderhalf uur was de politie er toch, excuses voor de vertraging gemaakt en alsnog alles opgenomen. Ook bij deze agent klonken de namen zeeer bekend.
Dus er is een aanklacht bijgekomen en ook die wordt behandeld. Maar het Nederlandse rechtsysteem kennende zal het voor hun aflopen met een sisser. Maar ik ga dit niet zomaar voorbij laten gaan. Ik ben heel verdraagzaam, maar dit gaat me te ver...
Aldus een serieus "pissed off" Marco....
|