08-01-2009, 22:51
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,538
|
|
ik zou om te beginnen goed kijken wat je koopt voordat je wat koopt dat kan je al een hele hoop werk schelen bij het behandelen van de roest. zoals ik het doe bij mijn einser is het goed borstelen(met staalborstel op boormaschine/slijptol) behandelen met een primer/epoxi.2k primer en daarna mooi strak trekken met een plamuur. bij door geroeste delen zal je het moeten verweideren en een nieuw/goed stuk er in lassen. en daarna weer het zelfde verhaal.
o en wat het verzinken betreft (epoxi bad) maar dan zal hij blank moeten... kan ook in een bad (meestal is dat een volgorde bij dat soort bedrijven) ontlakken-spoelen-epoxi. maar financieel gezien doe ik het lekker met de hand en een 2k primer spaart je een hoop geld.
hoop dat je er wat aan hebt.
groeten frank
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!!
---=WEBER INSIDE=---
http://nightshift.hipstreet.nl/
Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
|
|