Thread: Marco 20VT
View Single Post
Old 08-01-2009, 22:42
Marco 20VT's Avatar
Marco 20VT Marco 20VT is offline
VW Enthousiast

Te lang niets van me laten horen/typen. Ik lees nog regelmatig mee, maar heb niet altijd de behoefte om mezelf ertussen te proppen...

Helaas nu weer wel even een update, maar helaas geen goeie.....

Mijn vriendin belde net. Ze liep in de pauze van haar werk naar de auto om er even wat uit te pakken.... is haar grille gewoon uit de auto gejat inclusief het in lakkleur gespoten randje daarboven. De voetsporen in de sneeuw stonden er naartoe, de vingerafdrukken rondom de grille op de motorkap e.d. en de voetsporen gingen helemaal rond de auto. Waarschijnlijk waren ze uit op meer of dachten ze dat het een gti was...

Gdvr, ik kan me er echt zo pissig om maken. Arme meid is al zo blij met de Golf en probeert hem, met het beetje geld wat ze soms overhoudt, zo netjes mogelijk te maken/houden en dan dit. Gaat om een goedkope grille, daar niet van, maar het idee alleen al... grrrrr

Mocht iemand ergens een grille aangeboden zien worden.... denk even aan ons. Alvast heel erg bedankt!

Het gaat dus om deze grille:

Ze kwam net thuis en zet de auto in de garage. Dus ik ging meteen kijken en de andere grille erin zetten. We hadden er nog één liggen, maar die is eigenlijk kapot en embleemloos... Dus ik doe de motorkap open en doe die omhoog... schuift er een stuk metaal door het frame van de kap.... huh? Dus na een tijdje friemelen kwam deze strip eruit:

Ik gok iets van een inbraakstrip ofzo waarmee ze de palletjes van de grille losgehaald hebben, maar weet iemand of dit ook zo is of is het wat anders? Het lag er vanmorgen iig niet in. Toevallig olie bijgevuld, dus ik weet dat het er toen nog niet inzat...

Sorry, maar moest ik even kwijt...

*is behoorlijk pissed*
Reply With Quote