Ik slechts 1 keer in Baarlo geweest......kon meerijden met een collega met een GTI............gekkenhuis wat een feest was dat........de hele weg uitkijken naar andere VWtjes die misschien ook die kant op gingen............
Een tijdje geleden kwam ik er voor m'n werk toevallig langs..............
.da's dan weer minder als je nu die kale vlakte daar ziet...........
Maar we hebben het hier ook over het sprinten en dat het bijna nergens meer gebeurt tijdens meetings.
Wij zouden met
Team VW-Speed graag een keer zoiets op poten zetten..................maar probeer maar eens een geschikte locatie te vinden in Nederland...........
........die zijn nog zeldzamer dan een "Golf 1 met schwalbenschwanz".
En dan zijn er natuurlijk ook nog al die regels, wetten, verordeningen en weet ik al niet wat waar je tegenwoordig mee te maken hebt als je zoiets wilt organiseren.
We hebben al diverse lokaties de revue laten passeren,ook al wel op sommige plekken geinformeerd maar altijd nul op het rekest.
De droom van chris en mij is om op vliegbasis Twenthe ooit nog iets van de grond te krijgen,(ook al wel geinformeerd maar helaas).......een mooiere plek vind je in nederland bijna niet ,maarja........dat zal wel dromen blijven............