05-01-2009, 10:12
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,601
|
|
Tijd voor een update….
Afgelopen tijd druk gehad, iets met snowboarden enzo.
Tussen kerst en oud & nieuw wel wat tijd gehad, gelukkig.
Nog wat kleine onderdeeltjes kunnen monteren, en de rest van de kabelboom aangesloten.
Vervolgens nog maar eens de stuurkolom eruit gehaald om die te richten, deze liep iedere keer tegen de carrosserie aan, na wat precizie werk met de hamer is ie weer kaars recht en nu loopt hij vrij.
Toen maar eens de kachelpotten en uitlaat onder handen genomen met de staalborstel. Deze helemaal kaal geslepen en vervolgens in de hitte bestedige lak gespoten, gelukkig kon ik deze in mat-zwart vinden in plaats van die verschikkelijke zilver tinten!
De volgende dag de uitlaat en potten gemonteerd zonder problemen, en dan gaat het toch kriebelen om te kijken of te motor echt wil starten. Dus de tank ff op de work-mate voor de auto gezet en de accu aangesloten. Na een tijdje starten geen leven en een lege accu. Ff gekeken of ie wel bezine kreeg en of ie vonkte, vonken wel maar bezine nie. Bleek dat ik de slangen verkeerd aangesloten had op de pomp.
Na het omwisselen hiervan en heel ff doorstarten liep hij bijna gelijk als een zonnetje!!!
Kan je vertellen, dat is een mooi moment.
Daarna ga je denken, zou de bak en de koppeling nu ook naar behoren werken?
Dus tank ff in de auto gelegt en na een hoop tanden poetsen kon ik concluderen dat de koppeling helemaal niet vrij komt…..ondanks dat alles in orde leek te zijn toen ik hem monteerde. Dus helaas moet de motor er weer ff uit en kijken waarom hij niet vrij komt.
Binnenkort ff kort filmpje van de motor die het doet.
__________________
Grt Frederic.
Quote:
Originally Posted by -Jens-
soms moet je de koe gewoon recht in de kont kijken wil je weten waar de stront vandaan komt
|
|