View Single Post
  #1  
Old 10-08-2004, 20:38
rallyegolf driver's Avatar
rallyegolf driver rallyegolf driver is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,149
Default eindelijk fotos van mijn g60 project..

de 83mm gesmede JE zuigers:



Sachs Sportkoppeling:



gasklephuis bewerkt:



Glader bewerkt door Peter, keerringen en lagers vervangen, geflowde uitlaat, geflowd 2de inlaatkanaal, hoge-toeren-bestendige lagers, nu met 71mm, straks met 65mm pulley





180 graden bocht naar intercooler gereinigd en gestraald



Oliefilterflens Golf 1 GTI met interne thermostaat, gereinigd, gestraald en gereviseerd



Grijze injectors en bijbehorende ECU



Inlaatspruitstuk eindigend op AD met bewerkte poorten





Nokkenas Assymetrisch Schrick 268/276 graden



Uitlaatspruitstuk Rallye Golf G60 VWM





Voorpijpen Hans Weijs voor Rallye Golf G60



Nothelle bewerkte kop voor g60 ( met dank aan DRG voor de foto)kop is vergelijkbaar





Supersnelle aanzuigbuis en open filter K&N


buis gaat verzaagd worden , filter in de kast of verkoop.

Niet op de fotos:
3,5 bar benzinedrukregelaar Bosch
144mm drijfstangen

Moet nu nog pakkingen,keerringen, oliepomp , waterpomp en dergelijke regelen....
__________________
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic.

G60.....the best blowjob i've ever had!

Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker.
Reply With Quote