![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
03-01-2009, 12:41
|
![hummer's Avatar](image.php?u=1721&dateline=1299858371) |
VW Fanatic
|
|
|
|
Elektrische probleempjes nu opgelost nog 1 te gaan
Ik heb wat elektrische probleempjes waar ik niet uit kom namelijk deze
- Als ik de ruitenwisser inschakel wist deze zonder problemen alleen als ik op een willekeurig punt uitzet blijft hij gelijk staan om vervolgens schokkerig naar de rustpositie te gaan.Alles werkt verder normaal interval etc relais is oké.
- Contactslot probleem als ik normaal de sleutel uit het contact slot haal schakelt de radio uit alleen nu niet meer wat is hier het probleem??
-Verlichting probleem als ik groot licht inschakel gaan deze even branden en weer uit als de verstralers in de gril gaan branden, maar als ik de hendel helemaal naar achter al voor een lichtsignaal brand groot licht en de verstralers wel gelijk is dit normaal of niet ??
-Start probleem soms wil de auto niet starten .Als dit probleem optreed krijgt de opvoerpomp gaan spanning pomp blijft dan helemaal dood ga ik een paar keer starten is het probleem weer verdwenen soms meerdere maanden.
Door dat dit zo weinig voorkomt kan ik het probleem niet vinden omdat dan alles normaal werkt. Ik heb het vermoeden dat de zekeringskast de boosdoener is, nu wil ik deze wel vervangen door een nieuwe alleen deze zijn tering duur dus ik wil het wel zeker weten voor ik deze ga vervangen.
Auto betreft een Golf GTI bj 91 met een PF blok
|