View Single Post
Old 30-12-2008, 21:56
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor

Ik wilde vroeguh altijd een Opel GSI 2.0 16v in de mooie blauwe kleur.

Helaas kreeg ik deze niet in de verzekering dus heb ik toen voor een Golf 3 GT gekozen. Dus het uiterlijk van een GTI maar met een langzamer blok erin. Deze kreeg ik wel in de verzekering. Deze golf is mij zo goed bevallen dat ik echt helemaal besmet raakte met het VW virus? Zo gek, dat mijn (ex)vriendin er chagrijnig van werd. Was meer met de golf bezig als met haar.

Daarna heb ik mij een golf 1 LX uit 1983 gekocht wie ik nog heb. Daarna nog een golf 1 LS uit 1974 gekocht. Ook deze heb ik nog. Daarna nog een kever De Luxe uit 1958 gekocht. Ook van deze kon ik geen afscheid nemen. Ook mijn eerste golf 3 GT uit 1992 heb ik nog.

Tussendoor nog verschillende golfjes 2 gehad. Waaronder een zeer strakke groene 16v. Nog steeds spijt dat ik deze weg gedaan heb. Ook heb ik nog een Jetta gehad. Maar dit was niet helemaal mijn wagen dus deze ook weer verkocht. Moest ook wel want had 5 auto's voor de deur staan waar mijn ouders niet zo heel blij mee waren. De buurt trouwens ook niet. We waren een gezin van 4 en hadden 7 auto's en 2 motoren voor de deur staan.

Toen mijn ouders overgehaald om een VW te kopen. Deze hebben uiteindelijk een VW Polo uit 2004 gekocht. Later mijn zus omgepraat van een Opel Corsa naar een VW Polo uit 1997.

Ook heb ik ongeveer 4 vrienden van mij omgepraat naar een Volkswagen. 1 rijd nu in een T4. De ander rijd in een Polo, weer de ander rijd in een Passat en 1 week geleden heeft een vriendin van mij haar eerste VW gekocht. Zij is van een mini naar een Golf 3 cabrio gegaan.
Nog een andere maat van mij rijd in een Audi A4 waar sinds kort een 2.1 8V motor in ligt met honda zuigers.

Zo is het bij mij gegaan. Waarschijnlijk blijf ik mijn hele leven wel in of VW's of in Audi's rijden. Het is niet dat ik andere auto's niet mooi vind of zo. Maar het trekt me gewoon niet.
Reply With Quote