View Single Post
Old 25-12-2008, 21:00
jeroen polo8N jeroen polo8N is offline
Forum Newbee

Default mijn T2a/b uit 1971 weer 30 foto's toegevoegd!!!!

Zoals sommige mensen mischien al op het vct2 en het poloforum hebben kunnen lezen heb ik sinds september een t2 uit 71 gekocht. ik ben de bus kompleet aan het restoureren en wou dat ook eens hier op het forum laten zien. de bus is kompleet gespript en helemaal kaal gestraald en geschuurd tot op het blanke ijzer. de enigste rotte plekken die er tevoorschijn kwamen waren de accubak en 3 raamrandjes en de afwatering van het schuifdak. dus dat was mooi meegenomen. de bus komt uit calafornie dus weinig regen gehad. omdat foto's meer zeggen dan woorden!

zo heb ik hem gekocht bij kieft en klok.

hier nog een paar foto's

toen de bus helemaal gestript was heb ik hem met de heftruck naar buiten onder een afdak en op bokken gezet. om hem te stralen. hier ook een paar foto's van.

weer druk aan de gang geweest. de bus is nu helemaal gestraald. eindelijk!! wat een f*ck klus! Maar goed nu is dat klaar en kan het schuren beginnen! mijn vader is al 2 dagen bezig om de bus te schuren. hij moet helemaal blank geschuurd worden omdat er overal kleine roest plekjes zitten. de vooras is ook al helemaal kaal. de motor heb ik ook uit mekaar gehaald om te reviseren dus alles wordt weer als nieuw aan de bus. hier een paar foto's van die week.

Reply With Quote