View Single Post
  #1  
Old 20-12-2008, 03:12
remcotje remcotje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 172
Default de daily onderhanden.

Binnenkort moet de daily van jeroen (jetta 1600 gti) er aan gaan geloven.
Na onze bijna dood ervaring gaat er een ander blok in.

We reden de tunnel in. en ze begint te stotteren en gek de doen. midden in de heienoord tunnel stopt ze er mee.
we hebben div. vrachtwagens heel snel moeten zien uitwijken. en daardoor hadden we bijna een ongeluk in de tunnel.

Na een hoop gasgeven en starten sloeg te weer aan. volgas de tunnel uit niet meer van het gas

Ander blokje van iemand overgenomen en bleek die gaarder te zijn als wat eruit kwam


Inmiddels een blok kunnen vinden van een golf 3. helemaal compleet. moet hem zelf uitbouwen en mag alles meenemen wat ik nodig heb. en het mooiste ik heb hem horen lopen dus dat moet goed zijn.

Alleen nu een paar vraagjes:

Golf 3 motor in een golf 2 dat is een swap die natuurlijk al veel is gedaan. het gaat om een 1.8 55kw (van de g3). deze moet in een g2 van 1988 komen.

Kan iemand mij tips geven hoe dat verder met de kabelboom zit? kan ik beter de golf 3 zekering kast nemen? of juist die van de golf 2?
ik schrik niet van een paar draden!! dus als jullie wat tips hebben kunnen we er mee aan de slag!

Hoe zit het als ik van een 4 naar 5 bak ga? moet neem ik aan heel het schakelmechanisme over? zo ja dan hebben we daar al een donor voor aangeschreven

alvast bedankt voor jullie reactie's!

Mvg Remco en jeroen
Reply With Quote