Inmiddels zit ik al weer een tijdje hier op het forum. ben zelf automonteur. al vanaf dat ik 9 jaar ben. ik help jetta1600gti van het forum vaak aan zijn auto's.
Nu ben ik zelf de eigenaar geworden van een golf 3 1.8 GT
Deze heb ik kunnen krijgen van een vriend van me.
Motor liep niet lekker, de brandstof pomp, rotor, verdelerkap, sommige bedrading etc etc.
inmiddels bijna helemaal verholpen. alleen het blok nog verder afstellen en een tussendemper eronder. (nu open van voor tot achter dit was toen een wens van de vorige eigenaar) maar ik word er helemaal gek van die herrie
Moet nog wel veel aan gebeuren.... maar er word verloopig toch niet mee gereden.
strakke auto om te zien. maar jammer van de roest bij het schuifdak.
To do list:
Roestplekken dak behandelen en goed monteren. (veel werk)
kofferklep roestplekken behandelen. (misschien strak maken wat zouden jullie doen???????????)
tussendemper monteren
hemel opnieuw bekleden.
motorafstellen.
toerenteller repareren. (moet nu een tik op het daschbord geven anders doet hij het niet
)
bumperlip monteren, deze hebben ze gestolen.
sparen voor een goed schroefset.
audio
Nog genoeg te doen. zal vast nog wel dingen tegen komen waar ik me aan erger.
Ook die afschuwlijke sport pendalen eruit.
Inmiddels heb ik de japstyle van de vorige eigenaar gedemonteert en een nette demper terug gezet
japstyle onder duitse degerlijkheid kan niet
staat nu even op stalen velgen omdat jetta1600gti even velgen nodig had dus dat hebben we zo maar even opgelost. zo help je elkaar
ben heel blij met me nieuwe aanwinst. zo blijf ik van de straat
hieronder wat foto's ik weet het ik had hem moeten wassen dat komt de volgende keer wel
De afschuwlijke oude uitlaat
De nieuwe isotta demper
:
Toch best zielig zonder lipje
Ze neusje (zijkanten zijn recent overgespoten)
Kofferklep jammer van dat zilver
en nog een keer schuin
Als er weer wat aan de golf gedaan word post ik een update+foto's!!
Ik wacht jullie reactie's af
Met vriendelijke groet Remco