View Single Post
Old 11-12-2008, 18:50
Nien's Avatar
Nien Nien is offline
Forum regular

Default Q park vondst Passat TS 1974

Afgelopen zaterdag heb ik voor een fles jenever passat TS uit 1974 opgehaald.
Via via werd deze aan mij aangeboden.
De passat is nog van de 1e eigenaar geweest en alle boekjes zitten er nog bij. De passat heeft 79000km gelopen maar aan de staat van de auto te zien had er ook 3 ton op kunnen zitten.
Motorisch is het wel te merken voor zover we nu hebben kunnen zien/horen.

Ik had de auto van te voren niet gezien ( onderhandelen over een fles jenever gaat nergens over natuurlijk) dus het was een verrassing wat ik zou aantreffen.

Sinds 2005 staat de auto al stil en geparkeerd in Qparks..een half jaar geleden is ie nog wel rijdend verplaatst.
De auto deed het nu ook nog met behulp van een jumpstarter en heb hem gewoon naar huis gereden..
Via de schilderswijk naar scheveningen op zaterdag middag is dat niet echt aan te raden, maar je hebt in elk geval bekijks..

Eigenlijk wilde ik deze auto slopen en een aantal dingen te gebruiken voor mijn '76 passat.
Maar nu begin ik er toch een beetje verliefd op te worden, ook omdat het de meest luxe uitvoering is..al het plaatwerk heb ik toch niet zoveel aan voor de 76' r en is zo als je ziet niet echt bruikbaar..

Nou ja hier de foto's
Het geeft allemaal niet een geweldig beeld omdat de garage een beetje vol is nu maar toch..

de boekjes

2 reparatiehandleidingen uit die tijd, ook leuk

interieur is na een beetje poetswerk nog ok

ik heb deze velgen nog niet eerder gezien