View Single Post
Old 10-12-2008, 21:06
Kazzo Kazzo is offline
Postwhore

Default Hulp? Carburateur!

Weet dat je kunt searchen wat ik heb gedaanl nagekeken maar kan niks vinden zoals vacuum lek, bi-metaaltje enz. maar alles is goed?

Heb een 1.6 motor met een pierburg 2e carburateur, voor kort geleden deed hij het perfect nu nog steeds alleen doet hij iets vreemds. Als ik aan het rijden ben niks aan de hand ook niet met de choke in het begin, daalt ook weer netje het toerental naarmate de motor warmer wordt. Maar dan ben een tijdje aan het rijden gaat hij zo maar vanzelf gas geven zeg maar net of de choke weer aanslaat en zo slaat hij ook wel weer es uit naar een tijdje! Dit is zeer vervelend als ik bij stoplichten sta enz. wie o wie kent dit probleem en weet de oplossing?

Weet niet zeker of het ermee te maken heb maar als hij weer zo aanslaat net alsof hij de choke er weer op gooit, toen heb ik even gekeken onder de kap en dan staat dat staafje op het potje links als je voor de caburateur staat er helemaal uit die weer een hendel van het gas bestuurd, en als hij normaal loopt is hij weer iets naar binnnen is geschoven heeft dit er misschien mee te maken
Reply With Quote