View Single Post
Old 08-12-2008, 22:18
ventootje's Avatar
ventootje ventootje is offline
VW Enthousiast

nou eens een keer geen gezeik over vrachtwagenchauffeur, maar de niet nadenkende automobilist
vanmorgen moest ik lossen in het centrum van velsen noord, geen probleem, maar na het lossen moet je toch ook weer verder. hier begon het probleem. een fijne "vriend" had zijn auto geparkeerd bij een parkeerverbod. Voor mij was het met m'n trailer een mission impossible geworden om hierdoor nog de bocht te kunnen maken. de andere kant op was geen optie, dan zou ik midden in een klein woonwijkje uitkomen, met ook te krappe bochten. terug kon ook niet, dus wat doe je dan: je gaat op zoek naar de bestuurder van de fout geparkeerde auto. na enige tijd, kom je erachter dat niemand weet van wie de auto is, dus dan ga je naar de volgende stap, de politie. ja mijnheer, we zijn druk, maar we komen zsm.................
na 45 minuten nog een keer bellen........we zijn er binnen een kwartiertje........ . uiteindelijk kwamen ze na 2 uur, een bon onder de ruit a 60 euro van m'n "vriend" en klaar. maar dan ben ik nog niet weg, dus besluit de politie een sleepwagen te bestellen, zo gezegd, zo gedaan.
wat denk je, zijn ze net bezig met die auto op te pikken, komt mijn "vriend" er plotseling aan. Hij wist van niks, maar zou de auto wel ff snel weg halen, prima, maar dan moet je niet gaan schelden tegen de chauffeur/berger, die al bijna weer weg wilde gaan, nu nam hij de golf 4 toch maar mee
kosten: 208 euries. dit alles begon vanmorgen om 10.15 uur en heeft geduurd tot 12.45 uur. M'n dag naar de klote, een schadepost voor m'n werkgever, maar gelukkig heeft dit grapje m'n "vriend"uiteindelijk dus 268 euries gekost.
en dat maakte het toch weer wat minder zuur voor mij. later achter de bergingswagen rijdend, kon ik toch een glimlach niet onderdrukken toen ik dit voor me zag rijden

grtz steven alias ventootje