View Single Post
Old 08-12-2008, 18:37
furb's Avatar
furb furb is offline
VW Fanatic

Default VW Golf III 2.0i 8V GTI - 10-1992

VW Golf 2.0i 8V GTI - 10-1992 - APK t/m september 2009

Kilometerstand: 191.000 km
Carrosserie: Hatchback 3-deurs
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 28 november 1992
Transmissie: Handgeschakelde 5 versnellingsbak
Kleur: Wit / Alpinweiss (kleurcode L90E)
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 85 kW (115 PK)
Gewicht: 1.055 kg
APK: 10 september 2009

Uitrusting:
Stuurbekrachtiging, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, Radio CD met speakers, boardcomputer, 15” lichtmetalen velgen, deelbare achterbank, getint glas, instructieboek, onderhoudsboek, achterruitverwarming, supersport schroefset, VR6 lip.

Recent vervangen:
- 2 wiellagers aan de voorzijde
- Motorsteun
- Raammechanisme

Wat zijn de minpunten:
- Dashboardkastje valt open ivm kapot slot.
- Als de motor koud is, lekt de uitlaat een beetje. Wanneer de motor warm is, is dit weg. Geen APK afkeur.
- De achterruitenwisser is aan vervanging toe.

De auto is voorzien van Nankang banden in goede staat, maat 185-45-15. Bekleding is in zeer nette staat. De lak is in goede staat, niet dof uitgeslagen. De auto heeft geen roest bij de wiellijsten of achterklep. Voor de leeftijd van de auto ziet de buitenkant er netjes uit op een flauw deukje na het linkervoor scherm na. Wanneer de schroefset vervangen wordt door de originele vering, is de auto in originele staat. De originele vering, donkere GTI achterlichten en witte knipperlichten in de voorbumper zijn aanwezig en worden bij de verkoop geleverd. In tegenstelling tot de foto's is de auto voorzien van een originele grill met logo, de embleemloze grill kunt u erbij krijgen. Kilometerstand is NAP correct en kan ik aantonen. Het betreft een origineel Nederlandse Volkswagen GTI in het wit, een combinatie die u niet vaak zult zien en daarom erg leuk.

Ik rijd elke dag met de auto dus de kilometerstand stijgt. De auto start en rijdt goed. Op de genoemde minpunten is het een leuke auto waar u nog een flinke tijd plezier aan kunt beleven. Wanneer u de auto bekijkt, zult u zien dat ik de auto netjes behandel.

Ik heb een andere auto gekocht, daarom wil ik deze verkopen.

Voor meer informatie, stuur me een prive bericht.

Vraagprijs: 1.950 euro.